Όροι και Προϋποθέσεις

1. Ορισμοί

1.1. Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, οι ακόλουθοι ορισμοί ισχύουν για αυτούς τους γενικούς όρους και προϋποθέσεις:

  • Όροι και Προϋποθέσεις: Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις, που ισχύουν στη σχέση μεταξύ του BD Technologies AG και του πελάτη.
  • Σύμβουλος: Φυσικό πρόσωπο που παρέχει υπηρεσίες απαντώντας σε μηνύματα πελατών μέσω εικονικών προφίλ που δημιουργεί η Εταιρεία.
  • Προφίλ: Ένα εικονικό προφίλ που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με συμβούλους στέλνοντας μηνύματα που θα απαντηθούν από τους συμβούλους.
  • BD Technologies AG, Εμείς, η Εταιρεία ή επίσης ο Διαχειριστής: BD Technologies AG, που διαχειρίζεται αυτόν τον ιστότοπο.
  • Chat: Ψηφιακά μέσα επικοινωνίας που διατίθενται σε αυτόν τον ιστότοπο, μέσω των οποίων οι πελάτες και οι σύμβουλοι μπορούν να επικοινωνούν.
  • Πιστώσεις: Ψηφιακό μέσο πληρωμής συγκεκριμένου συστήματος με το οποίο πληρώνονται οι συνομιλίες σε αυτόν τον ιστότοπο.
  • Υπηρεσίες: Υπηρεσίες που παρέχονται από τους συμβούλους στην ιστοσελίδα, τις οποίες μπορεί να ζητήσει ο πελάτης.
  • Καταγραφή: διαδικασία με την οποία οι πληροφορίες και τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν τον ιστότοπο αποθηκεύονται ψηφιακά.
  • Πελάτης: φυσικό πρόσωπο που επισκέπτεται τον παρόντα ιστότοπο ή/και χρησιμοποιεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
  • Μέρη: κοινή επωνυμία της BD Technologies AG και του πελάτη.
  • Λογαριασμός: σύνολο προσωπικών δεδομένων και χαρακτηριστικών που ο Πελάτης θέτει στη διάθεση των Συμβούλων ή/και της Εταιρείας προκειμένου να συνδεθεί και να χρησιμοποιήσει την πλήρη λειτουργικότητα της Ιστοσελίδας.
  • Ιστοσελίδα: Εικονική παρουσία της BD Technologies AG στο mediumastro.gr, η οποία παρέχει μια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ πελατών και συμβούλων. Η ιστοσελίδα λειτουργεί από την BD Technologies AG.

2. Πεδίο εφαρμογής

2.1. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις περιέχουν τους όρους για την επίσκεψη στην ιστοσελίδα και τη χρήση των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι οποίοι ισχύουν αποκλειστικά μεταξύ της BD Technologies AG και των πελατών της.

2.2. Με τη χρήση αυτού του δικτυακού τόπου ή/και τη χρήση των υπηρεσιών, ο πελάτης συμφωνεί πλήρως με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και την ακόλουθη δήλωση προστασίας δεδομένων.

2.3. Η χρήση της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών που παρέχει προορίζεται για άτομα 18 ετών και άνω και για άτομα που έχουν τη νόμιμη ηλικία στη χώρα διαμονής τους. Όλοι οι πελάτες πρέπει να έχουν νόμιμα τον έλεγχο των οικονομικών τους και δεν πρέπει να τελούν υπό επιτροπεία, ΙΛΑ, δικαστική επιτροπεία ή πτωχευτική διαχείριση, ούτε να πάσχουν από Αλτσχάιμερ ή άλλες ψυχικές, νευροεκφυλιστικές διαταραχές ή ακόμη και διαταραχές που οφείλονται στη γήρανση.

2.4. Η τελευταία, τρέχουσα και δεσμευτική έκδοση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι προσβάσιμη ανά πάσα στιγμή στον παρόντα ιστότοπο και μπορεί να μεταφορτωθεί και να εκτυπωθεί από τον πελάτη ως αρχείο PDF ανά πάσα στιγμή δωρεάν.

3. Περιεχόμενο και χρήση της ιστοσελίδας

3.1. Ο Ιστότοπος προορίζεται μόνο για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Ο Ιστότοπος παρέχει μια πλατφόρμα στην οποία ο Πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει και να επικοινωνήσει με ένα ή περισσότερα προφίλ (ταυτόχρονα). Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει από έναν αριθμό προφίλ, καθένα από τα οποία διαθέτει μια δημιουργημένη προσωπικότητα με φανταστικό όνομα και ταυτότητα. Τα προφίλ αυτά δημιουργούνται με τη χρήση εικόνων που δημιουργούνται με τεχνητή νοημοσύνη και εικόνων αρχείου. Κάθε μήνυμα που στέλνει ο Πελάτης σε ένα προφίλ απαντάται από έναν από τους Συμβούλους μας. Η επικοινωνία μεταξύ του Πελάτη και του Συμβούλου είναι μοναδική και προσαρμοσμένη στον Πελάτη. Όλα τα μηνύματα του Πελάτη απαντώνται το συντομότερο δυνατό, από τον πρώτο διαθέσιμο Σύμβουλο. Η επικοινωνία στη συνομιλία μεταξύ του Πελάτη και των Συμβούλων, όπου μπορούν να συμμετέχουν πολλοί Σύμβουλοι κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, είναι εμπιστευτική σύμφωνα με τη δήλωση απορρήτου. Για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον Πελάτη και να εξασφαλίσουν μια φυσική ροή της συζήτησης, οι Σύμβουλοι θα εκπροσωπούν και θα υποδύονται το προφίλ που έχει επιλέξει ο Πελάτης για να επικοινωνήσει.

3.2. Επιπλέον, μετά από μια συνεδρία, οι πελάτες μπορούν επίσης να αφήσουν σχόλια ή/και αξιολογήσεις για ένα προφίλ σχετικά με την εμπειρία που είχαν στον ιστότοπο.

3.3. Διάφορα ηλεκτρονικά βιβλία είναι επίσης διαθέσιμα για αγορά σε αυτόν τον ιστότοπο.

3.4. Για την προστασία των προσωπικών δικαιωμάτων των συμβούλων, η BD Technologies AG παρέχει τα ονόματα και τις φωτογραφίες προφίλ των προφίλ. Οι εικόνες και οι πληροφορίες στα προφίλ που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό είναι αυστηρά για σκοπούς μάρκετινγκ και, ως εκ τούτου, δεν αντιστοιχούν στους συμβούλους που παρέχουν τις πραγματικές απαντήσεις σε μια συνομιλία.

3.5. Η Εταιρεία επιτρέπεται να στέλνει (και μπορεί να στέλνει κατά διαστήματα) αυτόματα μηνύματα στον Ιστότοπο από προφίλ σε Πελάτες. Η Εταιρεία επιτρέπεται επίσης να ξεκινά τις συνομιλίες μεταξύ συμβούλων και Πελατών.

3.6. Αυτός ο δικτυακός τόπος είναι γενικά διαθέσιμος 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η διαθεσιμότητα αυτή δεν ισχύει για διακοπές λειτουργίας λόγω συντήρησης, ενημερώσεων λογισμικού ή τεχνικών προβλημάτων που δεν μπορούν να επηρεαστούν από τον φορέα εκμετάλλευσης (π.χ. αμέλεια τρίτων, ανωτέρα βία κ.λπ.). Για να μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο στο μέγιστο βαθμό, πρέπει να χρησιμοποιεί την τρέχουσα έκδοση του προγράμματος περιήγησης στο Διαδίκτυο που χρησιμοποιεί.

3.7. Η διαθεσιμότητα ορισμένων προφίλ και συμβούλων δεν είναι εγγυημένη.

3.8. Αυτή η διαδικτυακή υπηρεσία δεν προορίζεται για: διάγνωση ασθενειών, υπόσχεση ιατρικών θεραπειών, εκτέλεση εξορκισμού και εξαγνισμού από το κακό, καθώς και για αναγέννηση.

3.9. Οι πελάτες αναγνωρίζουν ότι οι διαβουλεύσεις και οι υπηρεσίες που παρέχονται σε αυτόν τον ιστότοπο προορίζονται μόνο για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Οι πληροφορίες που προσφέρει ο σύμβουλος δεν είναι επιστημονικά αποδεδειγμένες και βασίζονται σε προσωπικές πεποιθήσεις ή προοπτικές που ενδέχεται να μην μπορούν να εξηγηθούν ορθολογικά. Οι συμβουλές αυτές δεν προορίζονται να αντικαταστήσουν επαγγελματικές συμβουλές, όπως αυτές που παρέχονται από επαγγελματίες του ιατρικού, νομικού ή οικονομικού τομέα. Οι σύμβουλοι απαγορεύεται ρητά να παρέχουν ιατρικές, νομικές ή φορολογικές συμβουλές.

3.10. Για να διασφαλιστεί η έγκαιρη, αποδοτική και υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, η :company ενδέχεται να εφαρμόσει τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε διάφορες πτυχές της πλατφόρμας. Αυτές οι τεχνολογίες έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν τις ανθρώπινες λειτουργίες, βελτιώνοντας την απόδοση, την ανταπόκριση και τη συνολική εμπειρία του χρήστη. Οι εφαρμογές AI χρησιμοποιούνται ως συμπληρωματικά εργαλεία και δεν αντικαθιστούν τον ρόλο των ανθρώπινων συμβούλων. Υπόκεινται σε ανθρώπινη επίβλεψη, έλεγχο ποιότητας και συνεχή αξιολόγηση, ώστε να διασφαλίζεται ότι τα αποτελέσματά τους παραμένουν ακριβή, κατάλληλα και ευθυγραμμισμένα με τα πρότυπα των υπηρεσιών μας. Όλες οι λειτουργίες που υποστηρίζονται από AI παρακολουθούνται για να διασφαλίζεται ότι πληρούν τα πρότυπά μας όσον αφορά την ακρίβεια, την ποιότητα και την καταλληλότητα. Η χρήση της τεχνολογίας AI διέπεται από την Πολιτική Απορρήτου και τα πρωτόκολλα προστασίας δεδομένων μας. Οι πελάτες αναγνωρίζουν ότι ορισμένες λειτουργίες ή περιεχόμενο μπορεί να δημιουργούνται ή να υποστηρίζονται από συστήματα AI αποκλειστικά για τη βελτίωση της λειτουργικότητας, της ανταπόκρισης και της αξιοπιστίας της πλατφόρμας.

4. Εγγραφή και σύναψη σύμβασης

4.1. Η εγγραφή είναι απαραίτητη για τη χρήση αυτής της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών της. Κατά τη διαδικασία εγγραφής, ο πελάτης δημιουργεί έναν προσωπικό λογαριασμό για τον οποίο απαιτούνται μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα όνομα χρήστη, η ημερομηνία γέννησης και ένας κωδικός πρόσβασης της επιλογής του.

4.2. (default) Μετά την εγγραφή, παρέχονται έως και 10 δωρεάν πιστώσεις. Ωστόσο, η BD Technologies AG ενδέχεται να ζητήσει την επαλήθευση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν ενεργοποιηθούν αυτές οι δωρεάν πιστώσεις. Επιπλέον, εφαρμόζονται έλεγχοι επαλήθευσης για την αποτροπή δημιουργίας spam λογαριασμών που να αποκτούν δωρεάν πιστώσεις. Εάν ο πελάτης δεν έχει λάβει τις δωρεάν πιστώσεις, μπορεί πάντα να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών.

4.3. Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον πελάτη κατά τη διαδικασία εγγραφής πρέπει να είναι ενημερωμένες, πλήρεις και σωστές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παρέχει ανακριβείς πληροφορίες, ο φορέας εκμετάλλευσης διατηρεί το δικαίωμα να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση. Οι αλλαγές σε σχέση με τις παρεχόμενες πληροφορίες πρέπει να διαβιβάζονται αμέσως στον φορέα εκμετάλλευσης ή να γίνονται από τον ίδιο τον πελάτη.

4.4. Με την εγγραφή, δημιουργείται μια απεριόριστη συμβατική σχέση μεταξύ της BD Technologies AG και του πελάτη, η οποία βασίζεται στους κανόνες των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

5. Χρήση της ιστοσελίδας

5.1. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει την ιστοσελίδα μόνο σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, δηλαδή μόνο για την επικοινωνία με τους συμβούλους, την αγορά ηλεκτρονικών βιβλίων ή/και τη χρήση των υπηρεσιών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση απαγορεύεται.

5.2. Ο πελάτης δεν επιτρέπεται να δημιουργεί λογαριασμούς για άλλα άτομα ή να διαθέτει τον δικό του λογαριασμό σε άλλα άτομα. Δεν επιτρέπεται επίσης η επαγγελματική χρήση του ιστότοπου.

5.3. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την εμπιστευτική διατήρηση του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του. Επιπλέον, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον λογαριασμό του και ιδίως για τη χρήση του από τρίτους. Σε περίπτωση υποψίας κατάχρησης του λογαριασμού η BD Technologies AG πρέπει να ενημερωθεί αμέσως από τον εγγεγραμμένο πελάτη. Η BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού από τρίτους.

5.4. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να απαλλάξει την BD Technologies AG από κάθε είδους νομικές ενέργειες, ζημίες, απώλειες ή αξιώσεις που μπορεί να προκύψουν από την εγγραφή του ή/και τη χρήση του ιστότοπου και των υπηρεσιών, υπό την προϋπόθεση ότι ο πελάτης ενήργησε υπαίτια. Αυτό ισχύει ιδίως για ζημίες που οφείλονται σε δυσφήμιση, προσβολές και παραβίαση προσωπικών δικαιωμάτων, παραβίαση των παρόντων όρων και προϋποθέσεων καθώς και παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή άλλων δικαιωμάτων.

5.5. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην κάνει κατάχρηση της ιστοσελίδας και των υπηρεσιών, ιδίως:

  • Να μην αποκτήσουν μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε αυτή την ιστοσελίδα,
  • Να μην δημιουργούν αντίγραφα ή αντίγραφα των προφίλ ή του περιεχομένου τους ή να τα χρησιμοποιούν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο χωρίς τη συγκατάθεση της BD Technologies AG,
  • Να μην δημοσιεύουν περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφίες, κείμενα ή παρόμοια) που είναι προσβλητικό, αρνητικό, άσεμνο, πορνογραφικό, πληγωτικό, βίαιο, ή που είναι δεξιό ή ριζοσπαστικό αριστερό, ρατσιστικό, εξυμνεί τη βία ή παράνομο,
  • Να χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα για οποιαδήποτε μορφή παράνομης ή ακόμη και εγκληματικής δραστηριότητας,
  • Να μην αποκαλύπτουν εμπιστευτικές ή απόρρητες πληροφορίες,
  • Να μην απειλούν, παρενοχλούν ή παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων (π.χ. δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, προσωπικά δικαιώματα),
  • Να μην κάνουν κατάχρηση των υπολογιστών («hack») μέσω της ιστοσελίδας,
  • Να καταστρέψουν, να βλάψουν ή να καταστήσουν άχρηστα τα συστήματα ή τις αυτοματοποιημένες εργασίες και το λογισμικό τρίτων,
  • Να μην εξαπλώνουν ιούς ή να παρεμβαίνουν με άλλο τρόπο στον ιστότοπο ή/και στις προσφερόμενες υπηρεσίες,
  • Να μην αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπο με τη βοήθεια λανθασμένων κλειδιών, λανθασμένων κωδικών και άλλων λανθασμένων ιδιοτήτων,
  • Να μην χρησιμοποιούν αθέμιτα τις προσωπικές πληροφορίες που παρέχονται στον ιστότοπο,
  • Να μην στέλνουν «ανεπιθύμητα μηνύματα», «spam», αλυσιδωτές επιστολές, «αλληλογραφία» στα προφίλ, στην εξυπηρέτηση πελατών ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας,
  • Να μην δημοσιεύουν εικόνες ή φωτογραφίες από τρίτους,
  • Να μην χρησιμοποιούν στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις, ονόματα, διευθύνσεις URL, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και όχι εικόνες από τρίτους.
  • Να μοιράζονται μόνο εικόνες που τους επιτρέπεται να μοιράζονται και οι οποίες δεν παραβιάζουν άλλους περιορισμούς που αναφέρονται παραπάνω στο 5.5.
  • 5.6. Σε περίπτωση παραβίασης των προαναφερθέντων διατάξεων 5.1 - 5.5 η BD Technologies AG μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να καταγγείλει αμέσως τη συμβατική σχέση. Η BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί, να αλλάξει ή να διαγράψει φωτογραφίες, εικόνες, κινούμενα σχέδια ή άλλες εικόνες. Επιπλέον, η BD Technologies AG μπορεί να κινήσει μέτρα αστικού δικαίου ή ποινικές διώξεις χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

    6. Χρήση υπηρεσιών

    6.1. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τους συμβούλους μόνο μέσω των προφίλ στον ιστότοπο και των συνομιλιών που παρέχονται για το σκοπό αυτό. Απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη επαφή με τους συμβούλους. Επιπλέον, οι υπηρεσίες μπορούν να ληφθούν μόνο μέσω του δικτυακού τόπου. Ο πελάτης απαγορεύεται να υποκινεί τους συμβούλους να προσφέρουν τις υπηρεσίες εκτός της ιστοσελίδας.

    6.2. Σε περίπτωση που ένας σύμβουλος επικοινωνήσει με τον πελάτη εκτός του δικτυακού τόπου (για παράδειγμα μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κοινωνικού δικτύου), ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει την BD Technologies AG μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στον δικτυακό τόπο. Επιπλέον, ο πελάτης δεν θα πρέπει ποτέ να απαντά σε τέτοιου είδους προσκλήσεις, οι οποίες παραβιάζουν ευθέως τους εν λόγω όρους και προϋποθέσεις. Εάν ο πελάτης πράξει κάτι τέτοιο κατά παράβαση των παρόντων όρων, η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν επακόλουθες ενέργειες ή συνέπειες και η ικανότητά του να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα ενδέχεται να ανακληθεί. Σε μια προσπάθεια προστασίας ορισμένων προσωπικών δεδομένων, τα οποία περιλαμβάνουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαδικτυακούς συνδέσμους και αριθμούς τηλεφώνου, οι πληροφορίες στις συνομιλίες λογοκρίνονται αυτόματα από το σύστημά μας και συνεπώς δεν είναι ορατές από άλλους χρήστες.

    6.3. Απαγορεύεται η αποθήκευση, η καταγραφή ή η προώθηση των ιστορικών συνομιλιών μεταξύ του πελάτη και των συμβούλων χωρίς τη ρητή συγκατάθεση του συμβούλου και της BD Technologies AG.

    6.4. Ο πελάτης συμφωνεί να μην μεταπωλήσει τις υπηρεσίες ή να μην αποκομίσει οποιοδήποτε άλλο εμπορικό όφελος από αυτές.

    6.5. Εάν ένας αποκλεισμένος πελάτης εισέλθει ξανά στην υπηρεσία/δημιουργήσει νέο λογαριασμό χωρίς τη συγκατάθεσή μας, έχουμε το δικαίωμα να κλείσουμε τον λογαριασμό αυτό χωρίς καμία αποζημίωση. Τυχόν εναπομείνασες πιστώσεις του νέου λογαριασμού θα χαθούν τότε.

    6.6. Σε περίπτωση παραβίασης των προαναφερθέντων διατάξεων 6.1 - 6.5 η BD Technologies AG μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να καταγγείλει αμέσως τη συμβατική σχέση. Επιπλέον, η BD Technologies AG μπορεί να κινήσει μέτρα αστικού δικαίου ή ποινική δίωξη χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

    7. Σχόλια και αξιολογήσεις

    7.1. Ο πελάτης μπορεί να σχολιάζει και να αξιολογεί τα προφίλ στον ιστότοπο, αν και επιτρέπεται μόνο ένα σχόλιο ή μια αξιολόγηση ανά προφίλ εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Ωστόσο, όλα τα σχόλια και οι αξιολογήσεις που υποβάλλονται από τους πελάτες πρέπει να είναι ειλικρινή.

    7.2. Ο πελάτης μπορεί να υποβάλει σχόλια και αξιολογήσεις στο παράθυρο εισαγωγής που παρέχεται για το σκοπό αυτό. Μόλις αποσταλούν τα σχόλια και οι αξιολογήσεις, δεν μπορούν πλέον να τροποποιηθούν. Ταυτόχρονα, όλα τα δικαιώματα για τα σχόλια και τις αξιολογήσεις μεταβιβάζονται στην BD Technologies AG.

    7.3. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μη γράφει σχόλια ή αξιολογήσεις που είναι προσβλητικά, δυσφημιστικά, υποτιμητικά ή επιβλαβή για τους συμβούλους ή τα προφίλ. Επιπλέον, ο πελάτης απαγορεύεται να αποκαλύπτει ιδιωτικές διευθύνσεις, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διαδικτύου, συνδέσμους, καθώς και τον προσδιορισμό τηλεφωνικών αριθμών και προσωπικών δεδομένων σε σχόλια.

    7.4. Τα υποβαλλόμενα σχόλια ελέγχονται από την BD Technologies AG για παραβιάσεις των προαναφερθέντων διατάξεων 7.1 - 7.3 πριν δημοσιευθούν.Η BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει ή να διαγράψει σχόλια που παραβιάζουν τις προαναφερθείσες διατάξεις 7.1 - 7.3. Σε περίπτωση υποτροπής η BD Technologies AG μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να καταγγείλει άμεσα τη συμβατική σχέση.

    7.5. Η BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια και τις αξιολογήσεις που δίνει ο πελάτης . Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των σχολίων και των αξιολογήσεών του.

    8. Πληρωμή

    8.1 Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει μόνο από τις αποδεκτές μεθόδους πληρωμής που παρέχονται από την Εταιρεία.

    • Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα
    • Paypal
    • Paysafecard
    • Bankwire

    8.2 Όλες οι συναλλαγές είναι εφάπαξ πληρωμές- δεν θα εφαρμοστούν συνδρομές ή αυτόματες χρεώσεις.

    8.3 Οι πληρωμές πρέπει να γίνονται απευθείας. Οι πιστώσεις θα εμφανίζονται εντός 15 λεπτών από την πληρωμή, εκτός από τις τραπεζικές μεταφορές που μπορεί να χρειαστούν έως και τρεις εργάσιμες ημέρες.

    8.4 Ενδέχεται να ισχύουν πρόσθετες χρεώσεις. Συμβουλευτείτε την τράπεζά σας για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις χρεώσεις αυτές.

    8.5 Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να αποθηκεύσουν τα στοιχεία της πιστωτικής τους κάρτας στον πάροχο πληρωμών μας. Αυτό επιτρέπει πληρωμές με ένα κλικ. Η πιστωτική κάρτα θα χρεωθεί μόνο όταν ο χρήστης ξεκινήσει μια πληρωμή.

    8.6 Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους διαθέσιμους τρόπους πληρωμής ανά πάσα στιγμή.

    8.7 Η αποστολή μηνυμάτων στους συμβούλους πληρώνεται με τις λεγόμενες πιστώσεις. Ένα μήνυμα κοστίζει 5 πιστώσεις. Οι εν λόγω πιστώσεις μπορούν να αγοραστούν από τους πελάτες χρησιμοποιώντας τις συνήθεις μεθόδους πληρωμής στην ιστοσελίδα.

    8.8 Οι πιστώσεις δεν έχουν περιορισμένη ισχύ. Η επιστροφή των αχρησιμοποίητων πιστώσεων ορίζεται στο άρθρο 14, Ανάκληση. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις πληρωμές και τις πιστώσεις, ο πελάτης μπορεί πάντα να επικοινωνήσει με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα.

    8.9 Οι πιστώσεις μπορούν να αγοραστούν σε πακέτα πιστώσεων. Το κόστος ανά πιστωτική μονάδα μπορεί να διαφέρει ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο πιστωτικών μονάδων. Το κόστος ανά πίστωση μειώνεται σταδιακά όσο μεγαλύτερο είναι το πακέτο πιστώσεων. Ορισμένα πακέτα πιστώσεων προσφέρουν επίσης δωρεάν πιστώσεις. Αυτές οι δωρεάν πιστώσεις περιλαμβάνονται στο συνολικό ποσό των πιστώσεων που εμφανίζεται στο πακέτο.

    8.10. Η υπηρεσία μας δεν προσφέρει καμία συνδρομή ή αυτόματη ανανέωση. Κάθε πληρωμή γίνεται εφάπαξ και καμία χρέωση δεν μπορεί να γίνει χωρίς την εξουσιοδότηση του πελάτη.

    8.11 Τα ηλεκτρονικά βιβλία που προσφέρονται στον ιστότοπο μπορούν να αγοραστούν απευθείας από τους πελάτες με τη χρήση κοινών μεθόδων πληρωμής. Για το σκοπό αυτό δεν απαιτούνται πιστώσεις.

    9. Ευθύνη

    9.1. Η BD Technologies AG εφαρμόζει τη συνήθη στον κλάδο φροντίδα και τα γενικά αναγνωρισμένα στον κλάδο πρότυπα για την εκτέλεση της σύμβασης. Καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, δεν παρέχεται σε σχέση με την BD Technologies AG, συμπεριλαμβανομένων οποιωνδήποτε σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας ή καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό. Η BD Technologies AG δεν εγγυάται ότι οι λειτουργίες που προσφέρονται από την BD Technologies AG θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του πελάτη ή ότι θα λειτουργούν με τον τρόπο που επιθυμεί ο πελάτης ή ότι ο δικτυακός τόπος θα είναι απαλλαγμένος από σφάλματα ή από μη εξουσιοδοτημένη εισβολή.

    9.2. Η BD Technologies AG δεν ευθύνεται για την αλήθεια, την ακρίβεια, την πληρότητα, την ασφάλεια, την επικαιρότητα, την ποιότητα, την καταλληλότητα, τη νομιμότητα ή την εφαρμοσιμότητα οποιουδήποτε λεχθέντος ή γραφόμενου κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε συνομιλίας ή μέσω των υπηρεσιών εν γένει. Ο πελάτης δεν θα θεωρήσει την BD Technologies AG υπεύθυνη για τις πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε συμβούλου.

    9.3. Η BD Technologies AG σε καμία περίπτωση δεν θα είναι υπεύθυνη έναντι του πελάτη ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου για οποιαδήποτε ειδική, τυχαία, επακόλουθη ή άλλη ζημία που προκύπτει από τη χρήση της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένης της εμπιστοσύνης οποιουδήποτε προσώπου σε πληροφορίες που λαμβάνονται μέσω της ιστοσελίδας, μετάδοση ιών, ή διαγραφή ή απώλεια αρχείων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, απώλεια δεδομένων ή πληροφοριών οποιουδήποτε είδους, απώλεια κερδών ή ευθύνη έναντι τρίτων, όπως και αν οφείλεται, είτε σε πράξη ή αμέλεια της BD Technologies AG είτε με άλλο τρόπο. Αποζημίωση: ο πελάτης απαλλάσσει και αποζημιώνει την BD Technologies AG από όλες τις ενέργειες, αξιώσεις, έξοδα (συμπεριλαμβανομένων των νομικών εξόδων και δαπανών), απώλειες, διαδικασίες, ζημίες, υποχρεώσεις ή απαιτήσεις που υπέστη ή υπέστη η BD Technologies AG σε σχέση με την παράλειψη του πελάτη να συμμορφωθεί με την παρούσα συμφωνία.

    9.4. Εάν ο πελάτης πιστεύει ότι η χρήση της mediumastro.gr θέτει σε κίνδυνο την οικονομική του κατάσταση ή/και ότι αναπτύσσει μια μορφή εξάρτησης, είναι δική του ευθύνη να επικοινωνήσει με την BD Technologies AG και να αποκλειστεί από την ιστοσελίδα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα.

    9.5. Σε καμία περίπτωση οι πληροφορίες που παρουσιάζονται με τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα της BD Technologies AG δεν πρέπει να αντικαταστήσουν τυχόν συστάσεις που λαμβάνονται από επαγγελματίες νομικούς, υγειονομικούς ή οικονομικούς ή για οποιοδήποτε άλλο τομέα δραστηριότητας. Οι σύμβουλοι, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που απαντούν με ένα προφίλ που παρουσιάζει «θεραπευτικά» δώρα, αναλαμβάνουν την υποχρέωση να μην κάνουν καμία δήλωση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως πρόγνωση υγείας ή κρίση σχετικά με τη θεραπεία που ακολουθεί ο πελάτης. Εάν παρ' όλα αυτά θεωρηθεί ως τέτοια από τον πελάτη, είναι δική του ευθύνη.

    9.6. Οι σύμβουλοι της BD Technologies AG υποχρεούνται να μην θέτουν τον πελάτη σε κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο την οικονομική του κατάσταση και αναλαμβάνουν να τον προειδοποιήσουν εάν διαπιστώσουν εξάρτηση από την υπηρεσία. Είναι ευθύνη του πελάτη να επιλέξει αν θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί την υπηρεσία ή όχι. Η BD Technologies AG μπορεί να επιλέξει να κλείσει ένα λογαριασμό αν η οικονομική κατάσταση του πελάτη φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο από τη χρήση της υπηρεσίας.

    9.7. Ο πελάτης εγγυάται ότι το περιεχόμενο (π.χ. σχόλια αξιολόγησης, εικόνες) που θέτει στη διάθεσή μας είναι απαλλαγμένο από δικαιώματα τρίτων- μας απαλλάσσει από όλες τις αξιώσεις τρίτων που θα προβάλλουν εναντίον μας λόγω της χρήσης του εν λόγω περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των δικαστικών εξόδων, των εύλογων εξόδων νομικής υπεράσπισης και των αξιώσεων αποζημίωσης.

    10. Προστασία δεδομένων

    10.1. Η BD Technologies AG δεσμεύεται να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων και να λαμβάνει όλες τις οικονομικά εύλογες, καθώς και τις τεχνικά και οργανωτικά δυνατές προφυλάξεις ώστε τα δεδομένα των πελατών να προστατεύονται αποτελεσματικά από την πρόσβαση, τη γνώση και την περαιτέρω επεξεργασία από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

    10.2. Κατά τη χρήση του ιστότοπου ή/και των υπηρεσιών, οι πληροφορίες του πελάτη καταγράφονται. Αυτές οι καταγεγραμμένες πληροφορίες είναι απαραίτητες για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, καθώς και για τη βελτιστοποίηση και τη βελτίωση του ιστότοπου.

    10.3 Για να σεβαστούμε τα αιτήματα διαγραφής και εξαίρεσης, να συμμορφωθούμε με τη νομοθεσία και να αποτρέψουμε την αποστολή ανεπιθύμητων επικοινωνιών, ενδέχεται να μοιραζόμαστε κρυπτογραφημένες (hashed) διευθύνσεις email με τους αξιόπιστους διαφημιστικούς μας συνεργάτες αποκλειστικά για σκοπούς λίστας αποκλεισμού. Αυτό διασφαλίζει ότι οι χρήστες που έχουν διαγραφεί ή εξαιρεθεί δεν θα επικοινωνηθούν ξανά. Δεν κοινοποιούμε πλήρεις διευθύνσεις email ή προσωπικά αναγνωρίσιμες πληροφορίες. Όλα τα δεδομένα που κοινοποιούνται είναι κρυπτογραφημένα ή κατακερματισμένα, ώστε να προστατεύονται τα δικαιώματά σας σχετικά με την προστασία των δεδομένων

    10.4 Η χρήση της Ιστοσελίδας υπόκειται στην Πολιτική Απορρήτου μας, η οποία περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο συλλέγουμε, χρησιμοποιούμε και προστατεύουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων που επεξεργάζονται εργαλεία και αλγόριθμοι τεχνητής νοημοσύνης (AI). Κατά τη χρήση της Ιστοσελίδας, αναγνωρίζετε τη συλλογή και επεξεργασία αυτών των δεδομένων σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας.

    10.5 Για πιο αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, παραπέμπουμε στην πολιτική απορρήτου μας.

    11. Παράπονα

    11.1. Σε περίπτωση παραπόνων, ο πελάτης πρέπει να απευθύνει το παράπονό του εγγράφως μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση της BD Technologies AG.

    11.2. Η BD Technologies AG προσπαθεί να απαντά στα παράπονα των πελατών εντός 10 εργάσιμων ημερών και να επιλύει το πρόβλημα, ενώ η BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για συγκρούσεις μεταξύ πελατών και συμβούλων (βλ. επίσης άρθρο 12). Η BD Technologies AG ενημερώνει τον πελάτη γραπτώς.

    11.3. Η πλατφόρμα και οι υπηρεσίες της μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Ειδικότερα, ο Πελάτης απαγορεύεται να προβαίνει σε δηλώσεις στην πλατφόρμα ή στο πλαίσιο συνομιλιών που είναι επιβλαβείς για τους νέους, πορνογραφικές, ακροδεξιές ή ακροαριστερές, εξυμνούν τη βία, είναι προσβλητικές ή άλλως επιλήψιμες ή παραβιάζουν άλλους ισχύοντες νόμους, τα χρηστά ήθη ή παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων.

    Οι καταναλωτές έχουν επίσης πάντα τη δυνατότητα να υποβάλουν καταγγελία μέσω της πλατφόρμας ODR της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr/ σύμφωνα με το άρθρο 14 του κανονισμού 524/2013. Το mediumastro.gr δεν συμμετέχει σε καμία διαδικασία επίλυσης διαφορών αυτού του φορέα διαμεσολάβησης καταναλωτών.

    12. Συγκρούσεις μεταξύ πελατών και συμβούλων

    12.1. Η BD Technologies AG δεν είναι υπεύθυνη για τις υπηρεσίες που παρέχονται από τους συμβούλους και δεν ενεργεί ως μεσολαβητής σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των πελατών και των συμβούλων.

    13. Τερματισμός

    13.1. Η συμφωνία σχετικά με τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου μεταξύ των μερών συνάπτεται για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να διακόψει τη χρήση της υπηρεσίας και να διαγράψει τον λογαριασμό του ανά πάσα στιγμή. Οι λογαριασμοί πελατών θα απενεργοποιούνται μετά από 180 ημέρες αδράνειας.

    13.2. Στον ιστότοπο ο πελάτης μπορεί να ζητήσει να κλείσει τον λογαριασμό του. Ο πελάτης δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στο λογαριασμό του και δεν θα μπορεί να λαμβάνει νέα μηνύματα. Η δυνατότητα επιστροφής των πιστώσεων που έχουν αγοραστεί αναφέρεται στο άρθρο 14.

    13.3. Ο πελάτης μπορεί επίσης να ζητήσει διαγραφή βάσει του GDPR. Αυτό το αίτημα πρέπει να γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετά τη διαγραφή, όλα τα δεδομένα και τα μηνύματα θα διαγραφούν οριστικά. Συνεπώς, ο πελάτης δεν μπορεί πλέον να διεκδικήσει τυχόν εκκρεμείς πιστώσεις ή επιστροφές χρημάτων.

    13.4. Όλα τα ληφθέντα μηνύματα θα εμφανίζονται στα εισερχόμενα. Τα μηνύματα θα είναι ορατά για 40 ημέρες

    14. Δικαίωμα υπαναχώρησης

    14.1.Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αγορά πιστώσεων (και, συνεπώς, την πίστωση που αποκτήθηκε μέσω ενός πιστωτικού πακέτου) εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (περίοδος υπαναχώρησης) χωρίς να αιτιολογήσει την υπαναχώρηση (δικαίωμα υπαναχώρησης). Εάν ο πελάτης εξαντλήσει πλήρως τις πιστώσεις που αγόρασε εντός της περιόδου υπαναχώρησης, το δικαίωμά του για υπαναχώρηση λήγει. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πρέπει να το γνωστοποιήσει εγγράφως μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ειδοποίηση πρέπει να αναφέρει σαφώς ότι ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την αγορά. Για να τηρηθεί η περίοδος υπαναχώρησης, αρκεί η αποστολή ειδοποίησης σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης.

    14.2. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σε τραπεζικό λογαριασμό που έχει υποδείξει ο πελάτης.

    14.3. Εάν ο πελάτης έχει ήδη καταναλώσει πιστώσεις εντός της περιόδου ανάκλησης, θα επιστραφούν μόνο τα πακέτα πιστώσεων που δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιηθεί, δηλαδή το υπόλοιπο.

    15. Πνευματική ιδιοκτησία (δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας)

    15.1. Όλα τα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας (ιδίως τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα συναφή δικαιώματα ιδιοκτησίας) στην ιστοσελίδα, τα ηλεκτρονικά βιβλία και τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα αποτελούν την αποκλειστική ιδιοκτησία της BD Technologies AG.

    15.2. Κανένα περιεχόμενο αυτού του δικτυακού τόπου ή των ηλεκτρονικών βιβλίων της BD Technologies AG δεν επιτρέπεται να αναπαραχθεί, διανεμηθεί, ενοικιαστεί, αλλάξει ή επεξεργαστεί χωρίς γραπτή άδεια.

    16. Τόπος δικαιοδοσίας και εφαρμοστέο δίκαιο

    16.1. Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις διέπονται και ερμηνεύονται σύμφωνα με τους νόμους της κύριας δικαιοδοσίας της BD Technologies AG. (Ελβετία)

    16.2 Τυχόν διαφορές που προκύπτουν από τους παρόντες Όρους θα επιλύονται αποκλειστικά στα δικαστήρια της κύριας δικαιοδοσίας της BD Technologies AG.

    16.3 Η παρούσα διάταξη δεν θίγει τη νομική προστασία που δικαιούστε σύμφωνα με τους υποχρεωτικούς νόμους της χώρας διαμονής σας.

    17. Τελικές διατάξεις

    17.1. Εάν οι συμβατικές διατάξεις αποδειχθούν αναποτελεσματικές ή ανέφικτες, αυτό δεν επηρεάζει την εγκυρότητα και την αποτελεσματικότητα των υπόλοιπων συμβατικών διατάξεων. Αντί για τις ανίσχυρες ή ανεφάρμοστες συμβατικές διατάξεις, τα μέρη θα βρουν μια λύση που θα προσεγγίζει όσο το δυνατόν περισσότερο την ανίσχυρη ή ανεφάρμοστη συμβατική διάταξη όσον αφορά το οικονομικό της αποτέλεσμα.

    17.2. Οι προσθήκες, οι αλλαγές ή η ακύρωση της σύμβασης (συμπεριλαμβανομένης της παρούσας διάταξης) πρέπει να γίνονται εγγράφως για να είναι έγκυρες.

    17.3. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η οποία εμποδίζει την BD Technologies AG να εκπληρώσει τη σύμβαση ή την καθιστά αδικαιολόγητα δύσκολη, η BD Technologies AG δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εν όλω ή εν μέρει κατά τη διακριτική της ευχέρεια χωρίς συνέπειες ευθύνης. Η ανωτέρα βία περιλαμβάνει όλες τις περιστάσεις που είναι ανεξάρτητες από τη βούληση και την επιρροή των μερών, όπως φυσικές καταστροφές, κυβερνητικά μέτρα, επίσημες αποφάσεις, αποκλεισμούς, πόλεμο, τρομοκρατικές επιθέσεις, απεργίες, αποκλεισμούς, κατασχέσεις ή άλλες περιστάσεις που είναι απρόβλεπτες, σοβαρές και χωρίς υπαιτιότητα των μερών και συμβαίνουν μετά τη σύναψη της σύμβασης.

    17.4. Η BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τον ιστότοπο ή/και τις υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, εάν αυτό απαιτείται από αλλαγή της νομοθεσίας, απόφαση των αρχών ή νομολογία. Τεχνικές αλλαγές ή η κάλυψη κενών ασφαλείας μπορούν να γίνουν από την BD Technologies AG ανά πάσα στιγμή, εφόσον αυτό δεν έχει σημαντικές επιπτώσεις στον πελάτη .

    17.5. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση, για παράδειγμα για να αντικατοπτρίσουμε αλλαγές στη νομοθεσία ή στις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας. Σας συνιστούμε να συμβουλεύεστε τακτικά τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης. Οι αλλαγές δεν θα ισχύουν αναδρομικά και θα τεθούν σε ισχύ την ημερομηνία ενημέρωσης που αναφέρεται στο επάνω μέρος του εγγράφου. Εάν δεν αποδέχεστε τις αλλαγές που έγιναν στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης, πρέπει να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας μετά την αλλαγή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει και συμφωνείτε να δεσμεύεστε από τους αναθεωρημένους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

    Τελευταία ενημέρωση στις 03-09-2025


    Γραφείο εξυπηρέτησης:

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: maria@mediumastro.gr
    Τηλέφωνο (Δευτέρα - Πέμπτη / 09:00 - 15:00): 0031 85 130 18 65

    Το Mediumastro.gr είναι προϊόν της:

    BD Technologies AG

    Διεύθυνση:
    Baarerstrasse 82
    6300 Zug
    Switzerland

    Αριθμός COC:
    CHE‑443.976.147

    Αριθμός ΦΠΑ:
    EU372033696