Όροι και Προϋποθέσεις

1. Ορισμοί

1.1. Εκτός εάν ορίζεται διαφορετικά, οι ακόλουθοι ορισμοί ισχύουν για τους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις:

  • Όροι και Προϋποθέσεις: Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις, οι οποίοι ισχύουν στη σχέση μεταξύ του BD Technologies AG και του πελάτη.
  • Σύμβουλος: Φυσικό πρόσωπο που παρέχει τις υπηρεσίες απαντώντας στα μηνύματα του πελάτη.
  • Προφίλ: Υποδειγματικό προφίλ που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με τους συμβούλους.
  • BD Technologies AG ή επίσης Χειριστής: BD Technologies AG, ο οποίος διαχειρίζεται τον παρόντα δικτυακό τόπο.
  • Συνομιλία: Ψηφιακά μέσα επικοινωνίας που διατίθενται σε αυτόν τον ιστότοπο, μέσω των οποίων πελάτες και σύμβουλοι μπορούν να επικοινωνούν.
  • Πιστώσεις: Ψηφιακά, ειδικά για το σύστημα μέσα πληρωμής με τα οποία πληρώνονται οι συνομιλίες σε αυτόν τον ιστότοπο.
  • Υπηρεσίες: Υπηρεσίες που παρέχονται από τους συμβούλους στον ιστότοπο, τις οποίες μπορεί να ζητήσει ο πελάτης.
  • Καταγραφή: Διαδικασία με την οποία αποθηκεύονται ψηφιακά οι πληροφορίες και τα γεγονότα που λαμβάνουν χώρα σε αυτόν τον ιστότοπο.
  • Πελάτης: φυσικό πρόσωπο που επισκέπτεται τον παρόντα δικτυακό τόπο ή/και χρησιμοποιεί τις προσφερόμενες υπηρεσίες.
  • Μέρη: κοινή ονομασία του BD Technologies AG και του πελάτη.
  • Λογαριασμός: σύνολο προσωπικών δεδομένων και χαρακτηριστικών που ο πελάτης θέτει στη διάθεση των συμβούλων ή/και του BD Technologies AG.
  • Ιστοσελίδα: Εικονική παρουσία του BD Technologies AG στη διεύθυνση mediumastro.gr, η οποία παρέχει μια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ πελατών και συμβούλων. Ο δικτυακός τόπος λειτουργεί από το BD Technologies AG.

2. Πεδίο εφαρμογής

2.1. Οι παρόντες όροι και προϋποθέσεις περιλαμβάνουν τους όρους για την επίσκεψη στον ιστότοπο και τη χρήση των προσφερόμενων υπηρεσιών, οι οποίοι ισχύουν αποκλειστικά μεταξύ του BD Technologies AG και των πελατών του.

2.2. Με τη χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου ή/και τη χρήση των υπηρεσιών, ο πελάτης συμφωνεί πλήρως με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις και την ακόλουθη δήλωση προστασίας δεδομένων.

2.3. Η χρήση του ιστότοπου και των υπηρεσιών που παρέχει προορίζεται για άτομα ηλικίας 18 ετών και άνω και σε νόμιμη ηλικία στη χώρα διαμονής σας. Όλοι οι πελάτες πρέπει να έχουν νόμιμα τον έλεγχο των οικονομικών τους και να μην τελούν υπό επιτροπεία, ΙΛΑ, δικαστική επιτροπεία ή πτωχευτική διαχείριση, ούτε να πάσχουν από Αλτσχάιμερ ή άλλες ψυχικές, νευροεκφυλιστικές διαταραχές ή ακόμη και διαταραχές που οφείλονται στη γήρανση.

2.4. Η ισχύουσα και δεσμευτική έκδοση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι ανά πάσα στιγμή προσβάσιμη στον παρόντα ιστότοπο και μπορεί να μεταφορτωθεί από τον πελάτη ως αρχείο PDF ανά πάσα στιγμή δωρεάν.

3. Περιεχόμενο και χρήση του δικτυακού τόπου

3.1. Ο δικτυακός τόπος προορίζεται μόνο για ψυχαγωγικούς σκοπούς. Ο δικτυακός τόπος παρέχει μια πλατφόρμα στην οποία ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει και να επικοινωνήσει με ένα ή περισσότερα προφίλ (ταυτόχρονα). Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει από έναν αριθμό προφίλ, καθένα από τα οποία διαθέτει μια δημιουργημένη προσωπικότητα με φανταστικό όνομα και ταυτότητα. Κάθε μήνυμα που στέλνει ο Πελάτης σε ένα προφίλ απαντάται από έναν από τους Συμβούλους μας. Η επικοινωνία μεταξύ του Πελάτη και του Συμβούλου είναι μοναδική και προσαρμοσμένη στον Πελάτη. Όλα τα μηνύματα του Πελάτη απαντώνται το συντομότερο δυνατό, από τον πρώτο διαθέσιμο Σύμβουλο. Η επικοινωνία στη συνομιλία μεταξύ του Πελάτη και των Συμβούλων, όπου μπορούν να συμμετέχουν πολλοί Σύμβουλοι κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, είναι εμπιστευτική σύμφωνα με τη δήλωση απορρήτου. Για να προσφέρουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον Πελάτη και να διασφαλίσουν μια φυσική ροή της συζήτησης, οι Σύμβουλοι εκπροσωπούν και υποδύονται το προφίλ που έχει επιλέξει ο Πελάτης για να επικοινωνήσει.

3.2. Επιπλέον, μετά από μια συνεδρία, οι Πελάτες μπορούν επίσης να αφήσουν σχόλια ή/και βαθμολογίες για ένα προφίλ σχετικά με την εμπειρία που είχαν στον ιστότοπο.

3.3. Διάφορα ηλεκτρονικά βιβλία είναι επίσης διαθέσιμα για αγορά στον παρόντα δικτυακό τόπο.

3.4. Για την προστασία των προσωπικών δικαιωμάτων των συμβούλων, η BD Technology παρέχει τα ονόματα και τις φωτογραφίες προφίλ των προφίλ. Οι εικόνες και οι πληροφορίες στα προφίλ που χρησιμοποιούνται για τον σκοπό αυτό είναι αυστηρά για σκοπούς μάρκετινγκ και, ως εκ τούτου, δεν αντιστοιχούν στους συμβούλους που παρέχουν τις πραγματικές απαντήσεις σε μια συνομιλία.

3.5. Η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να στέλνει (και μπορεί να στέλνει κατά διαστήματα) αυτόματα μηνύματα στον Ιστότοπο από τα προφίλ προς τους Πελάτες. Η Εταιρεία επιτρέπεται επίσης να ξεκινά τις συνομιλίες μεταξύ συμβούλων και Πελατών.

3.6. Ο παρών δικτυακός τόπος είναι γενικά διαθέσιμος 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. Η διαθεσιμότητα αυτή δεν ισχύει για διακοπές λειτουργίας λόγω συντήρησης, ενημερώσεων λογισμικού ή τεχνικών προβλημάτων που δεν μπορούν να επηρεαστούν από τον φορέα εκμετάλλευσης (π.χ. αμέλεια τρίτων, ανωτέρα βία κ.λπ.). Για να μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει τον ιστότοπο στο μέγιστο βαθμό, πρέπει να χρησιμοποιεί την τρέχουσα έκδοση του προγράμματος περιήγησης στο Διαδίκτυο που χρησιμοποιεί.

3.7. Η διαθεσιμότητα ορισμένων προφίλ και συμβούλων δεν είναι εγγυημένη.

3.8. Η παρούσα διαδικτυακή υπηρεσία δεν προορίζεται για: διάγνωση ασθενειών, υπόσχεση ιατρικών θεραπειών, εκτέλεση εξορκισμού και εξαγνισμού από το κακό καθώς και για την πραγματοποίηση αναγεννήσεων.

4. Εγγραφή και σύναψη σύμβασης

4.1. Για τη χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών απαιτείται εγγραφή. Κατά τη διαδικασία εγγραφής, ο πελάτης δημιουργεί έναν προσωπικό λογαριασμό για τον οποίο απαιτείται μια διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ένα όνομα χρήστη, μια ημερομηνία γέννησης και ένας κωδικός πρόσβασης της επιλογής του.

4.2. Μετά την εγγραφή παρέχονται 10 δωρεάν πιστώσεις. Ωστόσο, το BD Technologies AG μπορεί να ζητήσει την επαλήθευση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν από την ενεργοποίηση αυτών των δωρεάν πιστώσεων. Επιπλέον, εφαρμόζονται έλεγχοι επαλήθευσης για να αποτραπεί η απόκτηση δωρεάν πιστώσεων από λογαριασμούς spam. Εάν ο πελάτης δεν έχει λάβει δωρεάν πιστώσεις, μπορεί πάντα να επικοινωνήσει με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.

4.3. Οι πληροφορίες που παρέχει ο πελάτης κατά τη διαδικασία εγγραφής πρέπει να είναι ενημερωμένες, πλήρεις και σωστές. Σε περίπτωση που ο πελάτης παρέχει εσφαλμένες πληροφορίες, ο φορέας εκμετάλλευσης διατηρεί το δικαίωμα να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση. Οι αλλαγές σε σχέση με τις παρεχόμενες πληροφορίες πρέπει να διαβιβάζονται αμέσως στον φορέα εκμετάλλευσης ή να γίνονται από τον ίδιο τον πελάτη.

4.4. Με την εγγραφή δημιουργείται μια απεριόριστη συμβατική σχέση μεταξύ του BD Technologies AG και του πελάτη, η οποία βασίζεται στους κανόνες των παρόντων όρων και προϋποθέσεων.

5. Χρήση του δικτυακού τόπου

5.1. Ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιεί τον ιστότοπο μόνο σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις, δηλαδή μόνο για την επικοινωνία με τους συμβούλους, την αγορά ηλεκτρονικών βιβλίων ή/και τη χρήση των υπηρεσιών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση απαγορεύεται.

5.2. Ο πελάτης δεν επιτρέπεται να δημιουργεί λογαριασμούς για άλλα άτομα ή να θέτει τον δικό του λογαριασμό στη διάθεση άλλων ατόμων. Δεν επιτρέπεται επίσης η επαγγελματική χρήση του δικτυακού τόπου.

5.3. Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την εμπιστευτική διατήρηση του ονόματος χρήστη και του κωδικού πρόσβασής του. Επιπλέον, ο πελάτης είναι υπεύθυνος για τον λογαριασμό του και ιδίως για τη χρήση του από τρίτους. Σε περίπτωση υποψίας κατάχρησης του λογαριασμού, ο εγγεγραμμένος πελάτης πρέπει να ενημερώσει αμέσως το BD Technologies AG. Το BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για τη μη εξουσιοδοτημένη χρήση του λογαριασμού από τρίτους.

5.4. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να απαλλάξει το BD Technologies AG από κάθε είδους αγωγή, ζημία, απώλεια ή αξίωση που μπορεί να προκύψει από την εγγραφή του ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών, εφόσον ο πελάτης έχει ενεργήσει υπαίτια. Αυτό ισχύει ιδίως για ζημίες που οφείλονται σε δυσφήμιση, προσβολές και παραβίαση προσωπικών δικαιωμάτων, παραβίαση των παρόντων όρων και προϋποθέσεων καθώς και παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή άλλων δικαιωμάτων.

5.5. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην κάνει κατάχρηση του δικτυακού τόπου και των υπηρεσιών, ιδίως:

  • να μην αποκτήσει μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στον παρόντα δικτυακό τόπο,
  • να μην κάνει αντίγραφα ή αντίγραφα των προφίλ ή του περιεχομένου τους ή να τα χρησιμοποιεί με οποιονδήποτε άλλο τρόπο χωρίς τη συγκατάθεση του BD Technologies AG,
  • να μην δημοσιεύει οποιοδήποτε περιεχόμενο (π.χ. φωτογραφίες, κείμενα ή παρόμοια) που είναι προσβλητικό, αρνητικό, άσεμνο, πορνογραφικό, πληγωτικό, βίαιο ή που είναι δεξιό ή ριζοσπαστικό αριστερό, ρατσιστικό, εξυμνεί τη βία ή παράνομο,
  • να χρησιμοποιείτε τον ιστότοπο για οποιαδήποτε μορφή παράνομης ή ακόμη και εγκληματικής δραστηριότητας,
  • να μην αποκαλύψετε οποιαδήποτε εμπιστευτική ή μυστική πληροφορία,
  • να μην απειλεί, παρενοχλεί ή παραβιάζει τα δικαιώματα τρίτων (π.χ. δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, προσωπικά δικαιώματα),
  • να μην κάνετε κατάχρηση υπολογιστών ("hack") μέσω του δικτυακού τόπου,
  • να καταστρέψετε, να βλάψετε ή να καταστήσετε άχρηστα συστήματα ή αυτοματοποιημένες εργασίες και λογισμικό τρίτων,
  • να μην διαδίδει ιούς ή να παρεμβαίνει με άλλο τρόπο στον ιστότοπο ή/και στις προσφερόμενες υπηρεσίες,
  • να μην αποκτήσετε πρόσβαση στον ιστότοπο με τη βοήθεια λανθασμένων κλειδιών, λανθασμένων κωδικών και άλλων λανθασμένων ιδιοτήτων,
  • να μην χρησιμοποιείτε με αθέμιτο τρόπο τις προσωπικές πληροφορίες που παρέχονται στον ιστότοπο,
  • να μην στέλνετε "ανεπιθύμητα μηνύματα", "spam", αλυσιδωτές επιστολές, "αλληλογραφία" στα προφίλ, στην εξυπηρέτηση πελατών ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας,
  • να μην δημοσιεύετε εικόνες ή φωτογραφίες από τρίτους,
  • να μην χρησιμοποιείτε στοιχεία επικοινωνίας (π.χ. αριθμούς τηλεφώνου, διευθύνσεις, ονόματα, διευθύνσεις URL, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) και όχι εικόνες από τρίτους.
  • να μοιράζονται μόνο εικόνες που τους επιτρέπεται να μοιράζονται και οι οποίες δεν έρχονται σε αντίθεση με άλλους περιορισμούς που αναφέρονται παραπάνω στο σημείο 5.5.

5.6 Σε περίπτωση παραβίασης των προαναφερθέντων διατάξεων 5.1 - 5.5 το BD Technologies AG μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να καταγγείλει αμέσως τη συμβατική σχέση. το BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί, να αλλάξει ή να διαγράψει φωτογραφίες, εικόνες, κινούμενα σχέδια ή άλλες εικόνες. Επιπλέον, το BD Technologies AG μπορεί να κινήσει μέτρα αστικού δικαίου ή ποινικές διώξεις χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

6. Χρήση των υπηρεσιών

6.1. Ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με τους συμβούλους μόνο μέσω των προφίλ στον ιστότοπο και των συνομιλιών που παρέχονται για τον σκοπό αυτό. Απαγορεύεται οποιαδήποτε άλλη επαφή με τους συμβούλους. Επιπλέον, οι υπηρεσίες μπορούν να ληφθούν μόνο μέσω του δικτυακού τόπου. Ο πελάτης απαγορεύεται να υποκινεί τους συμβούλους να προσφέρουν τις υπηρεσίες εκτός του δικτυακού τόπου.

6.2. Σε περίπτωση που ένας σύμβουλος έρθει σε επαφή με τον πελάτη εκτός του δικτυακού τόπου (π.χ. μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή κοινωνικού δικτύου), ο πελάτης πρέπει να ενημερώσει την BD Technology μέσω της φόρμας επικοινωνίας που διατίθεται στον δικτυακό τόπο. Επιπλέον, ο πελάτης δεν θα πρέπει ποτέ να απαντά σε αυτού του είδους τις προσκλήσεις, οι οποίες αποτελούν άμεση παραβίαση των εν λόγω όρων και προϋποθέσεων. Εάν ο πελάτης πράξει κάτι τέτοιο κατά παράβαση των εν λόγω όρων, η Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν επακόλουθες ενέργειες ή συνέπειες και η ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Πλατφόρμα ενδέχεται να ανακληθεί. Σε μια προσπάθεια προστασίας ορισμένων προσωπικών δεδομένων, τα οποία περιλαμβάνουν διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, διαδικτυακούς συνδέσμους και αριθμούς τηλεφώνου, οι πληροφορίες στις συνομιλίες λογοκρίνονται αυτόματα από το σύστημά μας και συνεπώς δεν είναι ορατές από άλλους πελάτες.

6.3. Απαγορεύεται η αποθήκευση, καταγραφή ή προώθηση του ιστορικού συνομιλιών μεταξύ του πελάτη και των συμβούλων χωρίς τη ρητή συγκατάθεση του συμβούλου και της BD Technology.

6.4 Ο πελάτης συμφωνεί να μην μεταπωλεί τις υπηρεσίες ή να μην αποκομίζει οποιοδήποτε άλλο εμπορικό όφελος από αυτές.

6.5 Εάν ένας απαγορευμένος πελάτης εισέλθει εκ νέου στην υπηρεσία/δημιουργήσει νέο λογαριασμό χωρίς τη συγκατάθεσή μας, έχουμε το δικαίωμα να κλείσουμε αυτόν τον λογαριασμό χωρίς καμία αποζημίωση. Τυχόν εναπομείνασες πιστώσεις του νέου λογαριασμού θα χαθούν τότε.

6.6 Σε περίπτωση παραβίασης των προαναφερόμενων διατάξεων 6.1 - 6.5 η BD Technology μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να τερματίσει αμέσως τη συμβατική σχέση. Επιπλέον, η BD Technology μπορεί να κινήσει μέτρα αστικού δικαίου ή ποινική δίωξη χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

7. Σχόλια και αξιολογήσεις

7.1. Ο πελάτης μπορεί να σχολιάζει και να βαθμολογεί τα προφίλ στον ιστότοπο, αν και επιτρέπεται μόνο ένα σχόλιο ή μια βαθμολογία ανά προφίλ εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Ωστόσο, όλα τα σχόλια και οι αξιολογήσεις που υποβάλλονται από τους πελάτες πρέπει να είναι αληθή.

7.2. Τα σχόλια και οι αξιολογήσεις μπορούν να υποβληθούν από τον πελάτη στο παράθυρο εισαγωγής που παρέχεται για το σκοπό αυτό. Μόλις αποσταλούν τα σχόλια και οι αξιολογήσεις, δεν μπορούν πλέον να τροποποιηθούν. Ταυτόχρονα, όλα τα δικαιώματα επί των σχολίων και των αξιολογήσεων μεταβιβάζονται στο BD Technologies AG.

7.3. Ο πελάτης αναλαμβάνει την υποχρέωση να μην γράψει σχόλια ή αξιολογήσεις που είναι προσβλητικά, δυσφημιστικά, υποτιμητικά ή επιβλαβή για τους συμβούλους ή τα προφίλ. Επιπλέον, ο πελάτης απαγορεύεται να αποκαλύπτει ιδιωτικές διευθύνσεις, διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διαδικτύου, συνδέσμους, καθώς και τον προσδιορισμό τηλεφωνικών αριθμών και προσωπικών δεδομένων στα σχόλια.

7.4. Τα υποβαλλόμενα σχόλια ελέγχονται για παραβιάσεις των προαναφερθέντων διατάξεων 7.1 - 7.3 από το BD Technologies AG πριν από τη δημοσίευσή τους. Το BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να μην δημοσιεύσει ή να διαγράψει σχόλια που παραβιάζουν τις προαναφερθείσες διατάξεις 7.1 - 7.3. Σε περίπτωση υποτροπής το BD Technologies AG μπορεί να μπλοκάρει ή να απενεργοποιήσει τον προσωπικό λογαριασμό του πελάτη χωρίς αποζημίωση και να καταγγείλει αμέσως τη συμβατική σχέση.

7.5. Το BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για τα σχόλια και τις βαθμολογίες που δίνει ο πελάτης . Ο πελάτης είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για το περιεχόμενο των σχολίων και των αξιολογήσεών του.

8. Πληρωμή

8.1. Η αποστολή μηνυμάτων στους συμβούλους πληρώνεται με τη χρήση των λεγόμενων Πιστώσεων. Ένα μήνυμα κοστίζει 5 πιστώσεις. Οι εν λόγω πιστώσεις μπορούν να αγοραστούν από τους πελάτες χρησιμοποιώντας τις συνήθεις μεθόδους πληρωμής στον ιστότοπο.

8.2. Οι πιστώσεις δεν έχουν περιορισμένη ισχύ. Η επιστροφή των αχρησιμοποίητων πιστώσεων ορίζεται στο άρθρο 14, Ανάκληση. Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με τις πληρωμές και τις πιστώσεις, ο πελάτης μπορεί πάντα να επικοινωνήσει με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο.

8.3. Οι πιστώσεις μπορούν να αγοραστούν ως πακέτα πιστώσεων. Το κόστος ανά πίστωση ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με το επιλεγμένο πακέτο πίστωσης. Το κόστος ανά πίστωση μειώνεται σταδιακά όσο μεγαλύτερο είναι το πακέτο πιστώσεων. Ορισμένα πακέτα πιστώσεων προσφέρουν επίσης δωρεάν πιστώσεις. Αυτές οι δωρεάν πιστώσεις περιλαμβάνονται στο συνολικό ποσό πιστώσεων που εμφανίζεται στο πακέτο.

8.4. Η υπηρεσία μας δεν προσφέρει καμία συνδρομή ή αυτόματη ανανέωση. Κάθε πληρωμή γίνεται εφάπαξ και καμία χρέωση δεν μπορεί να γίνει χωρίς την έγκριση του πελάτη.

8.5. Τα ηλεκτρονικά βιβλία που προσφέρονται στον ιστότοπο μπορούν να αγοραστούν απευθείας από τους πελάτες με τη χρήση κοινών μεθόδων πληρωμής. Για το σκοπό αυτό δεν απαιτούνται πιστώσεις.

9. Ευθύνη

9.1. Το BD Technologies AG εφαρμόζει την επιμέλεια που συνηθίζεται στον κλάδο και τα πρότυπα που αναγνωρίζονται γενικά στον κλάδο για την εκπλήρωση της σύμβασης. Καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή, δεν παρέχεται σε σχέση με το BD Technologies AG, συμπεριλαμβανομένων τυχόν σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας ή καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό. Το BD Technologies AG δεν εγγυάται ότι οι λειτουργίες που προσφέρονται από το BD Technologies AG θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του πελάτη ή ότι θα λειτουργούν με τον τρόπο που επιθυμεί ο πελάτης ή ότι ο δικτυακός τόπος δεν θα παρουσιάζει σφάλματα ή ότι δεν θα είναι απαλλαγμένος από μη εξουσιοδοτημένη εισβολή.

9.2. ΤοBD Technologies AG δεν ευθύνεται για την αλήθεια, την ακρίβεια, την πληρότητα, την ασφάλεια, την επικαιρότητα, την ποιότητα, την καταλληλότητα, τη νομιμότητα ή την εφαρμοσιμότητα οποιουδήποτε λεχθέντος ή γραφόμενου κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε συνομιλίας ή μέσω των υπηρεσιών εν γένει. Ο πελάτης δεν θα θεωρήσει το BD Technologies AG υπεύθυνο για τις πράξεις ή παραλείψεις οποιουδήποτε συμβούλου.

9.3. ΤοBD Technologies AG δεν θα είναι, σε καμία περίπτωση, υπεύθυνο έναντι του πελάτη ή οποιουδήποτε άλλου προσώπου για οποιαδήποτε ειδική, τυχαία, επακόλουθη ή άλλη ζημία που προκύπτει από τη χρήση του δικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένης της εμπιστοσύνης οποιουδήποτε προσώπου σε πληροφορίες που λαμβάνονται μέσω του δικτυακού τόπου, της μετάδοσης ιών ή της διαγραφής ή απώλειας αρχείων ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, της απώλειας δεδομένων ή πληροφοριών οποιουδήποτε είδους, της απώλειας κέρδους ή της ευθύνης έναντι τρίτων, όπως και αν αυτή προκαλείται, είτε από πράξη ή αμέλεια του BD Technologies AG είτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο. Αποζημίωση Ο πελάτης απαλλάσσει και αποζημιώνει το BD Technologies AG από όλες τις ενέργειες, αξιώσεις, δαπάνες (συμπεριλαμβανομένων των νομικών εξόδων και δαπανών), απώλειες, διαδικασίες, ζημίες, ευθύνες ή απαιτήσεις που υπέστη ή υπέστη το BD Technologies AG σε σχέση με τη μη συμμόρφωση του πελάτη με την παρούσα συμφωνία.

9.4 . Εάν ο πελάτης πιστεύει ότι η χρήση του mediumastro.gr θέτει σε κίνδυνο την οικονομική του κατάσταση ή/και ότι αναπτύσσει μια μορφή εξάρτησης, είναι δική του ευθύνη να επικοινωνήσει με το BD Technologies AG και να αποκλειστεί από τον ιστότοπο μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας που διατίθεται στον ιστότοπο.

9.5 Σε καμία περίπτωση οι πληροφορίες που παρουσιάζονται με τις υπηρεσίες ή/και τα προϊόντα του BD Technologies AG δεν πρέπει να αντικαταστήσουν τυχόν συστάσεις που λαμβάνονται από επαγγελματίες νομικούς, υγειονομικούς ή οικονομικούς ή για οποιοδήποτε άλλο τομέα δραστηριότητας. Οι σύμβουλοι, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που απαντούν με προφίλ που παρουσιάζει "θεραπευτικά" δώρα, αναλαμβάνουν την υποχρέωση να μην κάνουν καμία δήλωση που θα μπορούσε να θεωρηθεί ως πρόγνωση υγείας ή κρίση σχετικά με τη θεραπεία που ακολουθεί ο πελάτης. Εάν παρ' όλα αυτά θεωρηθεί ως τέτοια από τον πελάτη, είναι δική του ευθύνη.

9.6. Οι σύμβουλοι που εργάζονται στο mediumastro.gr υπόκεινται σε υποχρέωση μέσων. Αυτή τους καλεί να μοιραστούν τις γνώσεις και τις συμβουλές τους με τον πελάτη. η υποχρέωση των μέσων δημιουργεί την αδυναμία οποιασδήποτε βεβαιότητας ή εγγύησης ως προς την ακρίβεια, την ειλικρίνεια ή ακόμη και την πιθανή πραγματοποίηση των συμβουλών και των προβλέψεων που παρέχονται. Συνεπώς, ο πελάτης οφείλει να έχει πλήρη επίγνωση των ορίων όσον αφορά τα πιθανά αποτελέσματα των συζητήσεων με τους συμβούλους, τα οποία δεν μπορούν σε καμία περίπτωση να εγγυηθούν.

BD Technologies AG Οι σύμβουλοι υποχρεούνται να μην θέτουν τον πελάτη σε κατάσταση που θέτει σε κίνδυνο την οικονομική του κατάσταση και αναλαμβάνουν να τον προειδοποιήσουν εάν διαπιστώσουν εξάρτηση από την υπηρεσία. Είναι ευθύνη του πελάτη να επιλέξει αν θα συνεχίσει ή όχι να χρησιμοποιεί την υπηρεσία. το BD Technologies AG μπορεί να επιλέξει να κλείσει ένα λογαριασμό αν η οικονομική κατάσταση του πελάτη φαίνεται να τίθεται σε κίνδυνο από τη χρήση της υπηρεσίας.

10. Προστασία δεδομένων

10.1. Το BD Technologies AG αναλαμβάνει την υποχρέωση να συμμορφώνεται με τους ισχύοντες κανονισμούς περί προστασίας δεδομένων και να λαμβάνει όλα τα οικονομικά εύλογα, καθώς και τα τεχνικά και οργανωτικά δυνατά μέτρα, ώστε τα δεδομένα των πελατών να προστατεύονται αποτελεσματικά από την πρόσβαση, τη γνώση και την περαιτέρω επεξεργασία από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

10.2. Κατά τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και των υπηρεσιών, οι πληροφορίες του πελάτη καταγράφονται. Αυτές οι καταγεγραμμένες πληροφορίες είναι απαραίτητες για την ορθή λειτουργία του ιστότοπου, καθώς και για τη βελτιστοποίηση και τη βελτίωση του ιστότοπου. Οι καταγεγραμμένες πληροφορίες μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την αποκάλυψη παραβιάσεων των παρόντων όρων και προϋποθέσεων, παραβάσεων του νόμου ή εγκληματικών πράξεων. Ο πελάτης επιβαρύνεται με το προκύπτον κόστος.

10.3. Για λεπτομερέστερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων, παραπέμπουμε στην πολιτική απορρήτου μας.

11. Παράπονα

11.1. Σε περίπτωση παραπόνων, ο πελάτης πρέπει να απευθύνει το παράπονό του γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση BD Technologies AG.

11.2. Το BD Technologies AG προσπαθεί να απαντήσει στα παράπονα των πελατών εντός 10 εργάσιμων ημερών και να επιλύσει το πρόβλημα, όπου το BD Technologies AG δεν φέρει καμία ευθύνη για συγκρούσεις μεταξύ πελατών και συμβούλων (βλ. επίσης άρθρο 12). Το BD Technologies AG θα ενημερώσει τον πελάτη εγγράφως.

11.3. Η πλατφόρμα και οι υπηρεσίες της μπορούν να χρησιμοποιούνται μόνο στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας και σύμφωνα με τους παρόντες όρους και προϋποθέσεις. Ειδικότερα, ο πελάτης απαγορεύεται να προβαίνει σε δηλώσεις στην πλατφόρμα ή στο πλαίσιο συνομιλιών που είναι επιβλαβείς για τους νέους, πορνογραφικές, ακροδεξιές ή ακροαριστερές, εξυμνούν τη βία, είναι προσβλητικές ή άλλως επιλήψιμες ή παραβιάζουν άλλους ισχύοντες νόμους, τα χρηστά ήθη ή παραβιάζουν τα δικαιώματα τρίτων.

12. Συγκρούσεις μεταξύ πελατών και συμβούλων

12.1. Το BD Technologies AG δεν ευθύνεται για τις υπηρεσίες που παρέχουν οι σύμβουλοι και δεν ενεργεί ως διαιτητής σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των πελατών και των συμβούλων.

13. Καταγγελία

13.1. Η συμφωνία όσον αφορά τη χρήση των υπηρεσιών του δικτυακού τόπου μεταξύ των μερών συνάπτεται για αόριστο χρονικό διάστημα. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να διακόψει τη χρήση της υπηρεσίας και να διαγράψει τον λογαριασμό του ανά πάσα στιγμή. Οι λογαριασμοί πελατών θα απενεργοποιούνται μετά από 180 ημέρες αδράνειας.

13.2. Στην ιστοσελίδα ο πελάτης μπορεί να ζητήσει να κλείσει τον λογαριασμό του. Ο πελάτης δεν θα μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό του και δεν θα μπορεί να λαμβάνει νέα μηνύματα. Η δυνατότητα επιστροφής των πιστωτικών μονάδων που αγοράστηκαν αναφέρεται στο άρθρο 14.

13.3. Ο πελάτης μπορεί επίσης να ζητήσει τη διαγραφή του GDPR. Το αίτημα αυτό πρέπει να γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μετά τη διαγραφή, όλα τα δεδομένα και τα μηνύματα θα διαγραφούν οριστικά. Συνεπώς, ο πελάτης δεν μπορεί πλέον να διεκδικήσει τυχόν εκκρεμείς πιστώσεις ή επιστροφές χρημάτων.

13.4. Όλα τα μηνύματα που λαμβάνονται θα εμφανίζονται στα εισερχόμενα μηνύματα. Τα μηνύματα θα είναι ορατά για 40 ημέρες.

14. Δικαίωμα υπαναχώρησης

14.1. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την αγορά πιστώσεων (και συνεπώς την πίστωση που αποκτήθηκε μέσω ενός πακέτου πιστώσεων) εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς (περίοδος υπαναχώρησης) χωρίς αιτιολόγηση (δικαίωμα υπαναχώρησης). Εάν ο πελάτης εξαντλήσει πλήρως τις μονάδες που αγόρασε εντός της περιόδου υπαναχώρησης, το δικαίωμα υπαναχώρησης λήγει. Εάν ο πελάτης επιθυμεί να κάνει χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης, πρέπει να το γνωστοποιήσει εγγράφως μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η ειδοποίηση πρέπει να αναφέρει σαφώς ότι ο πελάτης επιθυμεί να ακυρώσει την αγορά. Για να τηρηθεί η περίοδος υπαναχώρησης, αρκεί η αποστολή ειδοποίησης σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης πριν από τη λήξη της περιόδου υπαναχώρησης.

14.2. Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης σε τραπεζικό λογαριασμό που έχει υποδείξει ο πελάτης.

14.3. Εάν ο πελάτης έχει ήδη καταναλώσει πιστώσεις εντός της περιόδου ανάκλησης, επιστρέφονται μόνο τα πακέτα των πιστώσεων που δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιηθεί, δηλαδή το υπόλοιπο.

15. Πνευματική ιδιοκτησία (νομοθεσία περί πνευματικής ιδιοκτησίας)

15.1. Όλα τα δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας (ιδίως τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και τα συγγενικά δικαιώματα ιδιοκτησίας) στον ιστότοπο, τα ηλεκτρονικά βιβλία και οι πληροφορίες στον ιστότοπο αποτελούν την αποκλειστική και μοναδική ιδιοκτησία της BD Technologies AG.

15.2. Κανένα περιεχόμενο του παρόντος δικτυακού τόπου ή των ηλεκτρονικών βιβλίων του BD Technologies AG δεν επιτρέπεται να αναπαραχθεί, να διανεμηθεί, να ενοικιαστεί, να αλλάξει ή να επεξεργαστεί χωρίς γραπτή άδεια.

15.3. Εάν ο πελάτης ανεβάζει στον ιστότοπο περιεχόμενο (π.χ. κείμενα, φωτογραφίες, εικόνες, βίντεο ή παρόμοια) που ενδέχεται να προστατεύεται από το δίκαιο πνευματικής ιδιοκτησίας, ο πελάτης βεβαιώνει ότι είναι ο κάτοχος των δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Με τη μεταφόρτωση του περιεχομένου μέσω του δικτυακού τόπου, ο πελάτης μεταβιβάζει αμετάκλητα τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας του στο περιεχόμενο BD Technologies AG για εμπορική χρήση.

15.4. Εάν το BD Technologies AG ενημερωθεί για παράνομο περιεχόμενο ή συνδέσμους που ανέβασε ο πελάτης , τότε το BD Technologies AG έχει το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση, να αφαιρέσει αμέσως το περιεχόμενο ή τον σύνδεσμο αυτό.

16. Τόπος δικαιοδοσίας και εφαρμοστέο δίκαιο

16.1. Εφαρμόζεται το ουσιαστικό δίκαιο του Ελλάδα, με την οποία αποκλείεται η σύγκρουση νόμων. Αυτή η επιλογή δικαίου δεν επηρεάζει τις υποχρεωτικές νομοθετικές διατάξεις που είναι ευνοϊκότερες για τον πελάτη στην κατοικία ή στον συνήθη τόπο διαμονής του πελάτη. Τα μέρη συμφωνούν ότι αρμόδιο δικαστήριο είναι το κατά τόπο και καθ' ύλην αρμόδιο δικαστήριο του Ελλάδα.

17. Τελικές διατάξεις

17.1. Σε περίπτωση που συμβατικές διατάξεις αποδειχθούν άκυρες ή ανέφικτες, αυτό δεν επηρεάζει την ισχύ και την αποτελεσματικότητα των υπόλοιπων συμβατικών διατάξεων. Αντί των ανίσχυρων ή ανεφάρμοστων συμβατικών διατάξεων, τα μέρη θα βρουν μια λύση που θα πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο την ανίσχυρη ή ανεφάρμοστη συμβατική διάταξη όσον αφορά το οικονομικό της αποτέλεσμα.

17.2. Οι προσθήκες, οι αλλαγές ή η ακύρωση της σύμβασης (συμπεριλαμβανομένης της παρούσας διάταξης) πρέπει να γίνονται εγγράφως για να είναι έγκυρες.

17.3. Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η οποία εμποδίζει το BD Technologies AG να εκπληρώσει τη σύμβαση ή την καθιστά αδικαιολόγητα δύσκολη, το BD Technologies AG δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση εν όλω ή εν μέρει κατά την κρίση του χωρίς συνέπειες ευθύνης. Η ανωτέρα βία περιλαμβάνει όλες τις περιστάσεις που είναι ανεξάρτητες από τη βούληση και την επιρροή των μερών, όπως φυσικές καταστροφές, κυβερνητικά μέτρα, επίσημες αποφάσεις, αποκλεισμούς, πόλεμο, τρομοκρατικές επιθέσεις, απεργίες, αποκλεισμούς, κατασχέσεις ή άλλες περιστάσεις που είναι απρόβλεπτες, σοβαρές και χωρίς υπαιτιότητα των μερών και συμβαίνουν μετά τη σύναψη της σύμβασης.

17.4. Το BD Technologies AG διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τον ιστότοπο ή/και τις υπηρεσίες ανά πάσα στιγμή, εάν αυτό επιβάλλεται από αλλαγή του νόμου, απόφαση των αρχών ή νομολογία. Τεχνικές αλλαγές ή η κάλυψη κενών ασφαλείας μπορούν να γίνουν από το BD Technologies AG ανά πάσα στιγμή, εφόσον αυτό δεν έχει σημαντικές επιπτώσεις στον πελάτη.

17.5. Διατηρούμε το δικαίωμα να αλλάξουμε τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση, για παράδειγμα για να αντικατοπτρίσουμε αλλαγές στη νομοθεσία ή στις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας. Σας συνιστούμε να συμβουλεύεστε τακτικά τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Οι αλλαγές δεν θα ισχύουν αναδρομικά και θα τεθούν σε ισχύ κατά την ημερομηνία ενημέρωσης που αναγράφεται στο επάνω μέρος του εγγράφου. Εάν δεν αποδέχεστε τις αλλαγές που έγιναν στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης, πρέπει να σταματήσετε να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας. Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε τις Υπηρεσίες ή/και τα Προϊόντα μας μετά την αλλαγή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Χρήσης, επιβεβαιώνετε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει και συμφωνείτε να δεσμεύεστε από τους αναθεωρημένους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης.

Τελευταία ενημέρωση στις 06-11-2024


Γραφείο εξυπηρέτησης:

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: maria@mediumastro.gr
Τηλέφωνο (Δευτέρα - Πέμπτη / 09:00 - 15:00): 0031 85 130 18 65

Το Mediumastro.gr είναι προϊόν της:

BD Technologies AG

Διεύθυνση:
Baarerstrasse 82
6300 Zug
Switzerland

Αριθμός COC:
CHE‑443.976.147

Αριθμός ΦΠΑ:
EU372033696