Επικοινωνία

Είμαστε πάντα ανοιχτοί στη βελτίωση της πλατφόρμας και των υπηρεσιών μας.

Πώς βρίσκετε την εμπειρία σας; Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με μια διαβούλευση ή έναν σύμβουλο ή απλά έχετε μια θετική εμπειρία. Θέλουμε να σας ακούσουμε!

Φόρμα επικοινωνίας

Μπορείτε να ζητήσετε ξανά τον κωδικό πρόσβασής σας κάνοντας κλικ στην επιλογή "Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης" στη σελίδα σύνδεσης.

Στη σελίδα του προφίλ του συμβούλου μπορείτε να δείτε όλες τις ειδικότητές του. Στην αρχική σελίδα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης για να φιλτράρετε τους συμβούλους με βάση συγκεκριμένες ειδικότητες.

Τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στη σελίδα προφίλ του συμβούλου, μπορείτε να δείτε τη διαθεσιμότητα με μια κόκκινη, πράσινη ή γκρι κουκκίδα. Η κόκκινη κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι απασχολημένος, η πράσινη κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι διαθέσιμος και η γκρίζα κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι εκτός σύνδεσης. Μερικές φορές ένας μέντιουμ μπορεί να εμφανιστεί εκτός σύνδεσης κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας. Αυτό γίνεται για να αποφευχθεί η διακοπή της συνομιλίας μεταξύ του μέντιουμ και του τρέχοντος πελάτη από νέους πελάτες.

Ο καθένας είναι μοναδικός. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ένας μόνο σύμβουλος που είναι ο καλύτερος για όλους. Ένα άτομο μπορεί να έχει διαφορετική εμπειρία από έναν σύμβουλο και να έχει εντελώς διαφορετική εμπειρία από έναν άλλο.

Το γραφείο βοήθειας είναι για όλες τις ερωτήσεις που δεν μπορούν να απαντηθούν από έναν σύμβουλο. Μπορείτε επίσης να δημοσιεύσετε προβλήματα που μπορεί να έχετε με τον ιστότοπο. Μπορείτε να στείλετε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση maria@mediumastro.gr

Όχι, το γραφείο βοήθειας δεν είναι για ερωτήσεις σχετικά με τις προβλέψεις ή/και τις αναγνώσεις. Γι' αυτό υπάρχουν οι σύμβουλοί μας.

Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι από μια διαβούλευση, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο βοήθειας μέσω της διεύθυνσης maria@mediumastro.gr. Σας ζητάμε να περιγράψετε το παράπονό σας όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένα. Στη συνέχεια θα χειριστούμε το παράπονο.

Στείλτε ένα email στο maria@mediumastro.gr με τα τεχνικά σας προβλήματα. Θα επεξεργαστούμε τα τεχνικά σας προβλήματα το συντομότερο δυνατό και θα σας προσφέρουμε την κατάλληλη λύση.

Όταν κάνετε κλικ στην επιλογή Εισερχόμενα στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης, θα λάβετε μια επισκόπηση των μη αναγνωσμένων μηνυμάτων σας.

Στα εισερχόμενά σας μπορείτε να δείτε πάνω δεξιά πόσα μηνύματα είναι αδιάβαστα. Τα μη αναγνωσμένα μηνύματα βρίσκονται επίσης στην κορυφή των εισερχομένων, πάνω από τα αναγνωσμένα μηνύματα.

Όλα τα μηνύματά σας είναι ανώνυμα και μυστικά. Τόσο η ερώτηση όσο και η απάντηση. Τα σημαντικά ερωτήματα της ζωής είναι πάντα διακριτικά και οι σύμβουλοί μας ακολουθούν αυστηρές οδηγίες, υποχρέωση εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας όσον αφορά την ιδιωτικότητα και τις ευαίσθητες πληροφορίες.

Μπορείτε να θέσετε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις μας σε έναν από τους συμβούλους μας. Μερικά θέματα για τα οποία μπορείτε να κάνετε τις ερωτήσεις σας είναι τα εξής: Η ευημερία, η οικογένεια, η αγάπη, οι σχέσεις, η εργασία, η θεραπεία, ο θάνατος, η διαβίωση, τα οικονομικά, η εργασία, η συναισθηματική υποστήριξη και η σεξουαλικότητα.

Εάν μεταβείτε στο προφίλ σας, θα δείτε 3 πλαίσια ελέγχου. 1. Μηνύματα, 2. Ημερήσια ωροσκόπια. Αν ξετικάρετε όλα τα κουτάκια και στη συνέχεια κάνετε κλικ στο update notification settings, δεν θα λαμβάνετε πλέον καμία ειδοποίηση.

Εάν βρίσκεστε στην ενότητα μηνυμάτων με το σχετικό μέντιουμ, θα δείτε μια μωβ γραμμή με το όνομα Προσθήκη φωτογραφίας (προαιρετικά). Εάν κάνετε κλικ σε αυτό μπορείτε να στείλετε μια φωτογραφία.

Δεν είναι δυνατή η αποστολή φωτογραφιών μέσω του γραφείου βοήθειας. Εάν η φωτογραφία σας είναι πολύ μεγάλη, σας συνιστούμε να τη μικρύνετε ή να στείλετε άλλη φωτογραφία.

Εάν επιστρέψετε στο προφίλ του εν λόγω συμβούλου, μπορείτε να γράψετε μια κριτική παρακάτω. Οι σύμβουλοί μας εκτιμούν αν το κάνετε αυτό.

Κατά την εγγραφή σας θα λάβετε μια δωρεάν ανάγνωση από εμάς. Θα λάβετε επίσης 5 πιστώσεις για να εξοικειωθείτε με τους συμβούλους μας.

Εάν παρατηρήσετε ότι ένα μήνυμα αποστέλλεται πολλές φορές, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το γραφείο βοήθειας. Στη συνέχεια θα αναζητήσουμε την κατάλληλη λύση για εσάς.

Όταν κάνετε κλικ στο credits στο μενού στο επάνω μέρος της οθόνης σας, θα μεταφερθείτε στη σελίδα όπου μπορείτε να αγοράσετε credits. Επιλέξτε το επιθυμητό πακέτο κάνοντας κλικ στο "Αγορά τώρα" στο πακέτο που θέλετε να αγοράσετε. Στη συνέχεια, είναι θέμα επιλογής της προτιμώμενης μεθόδου πληρωμής, μετά την οποία μπορεί να πραγματοποιηθεί η πληρωμή. Είναι επίσης δυνατή η αγορά μονάδων μέσω του κινητού σας τηλεφώνου. Στη συνέχεια καλείτε τον αριθμό που εμφανίζεται στην οθόνη σας και πληκτρολογείτε τον κωδικό.

Αυτό εξαρτάται φυσικά από τις ανάγκες σας. Είναι πάντα σκόπιμο να αγοράζετε ένα μεγάλο πακέτο, καθώς αυτό είναι πιο επωφελές για εσάς.

Η αποστολή ενός μηνύματος κοστίζει 5 πιστώσεις

Δυστυχώς, είναι πάντα πιθανό να προκύψουν προβλήματα κατά την επεξεργασία της πληρωμής. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να σας βοηθήσει. Είναι προτιμότερο να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης του email πληρωμής, αυτό βοηθά στην αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του προβλήματός σας.

Όχι, αυτό δεν είναι δυνατόν. Η αγορά σας συνδέεται με το λογαριασμό σας. Ελέγξτε προσεκτικά εκ των προτέρων αν προσθέτετε τις πιστώσεις σας στο σωστό λογαριασμό.

Ακριβώς στο επάνω μέρος της σελίδας μπορείτε να δείτε τον αριθμό των μονάδων που σας έχουν απομείνει. Θα το βρείτε στη μέση της σελίδας.

Τόσο στην αρχική σελίδα όσο και στη σελίδα προφίλ του συμβούλου, μπορείτε να δείτε τη διαθεσιμότητα με μια κόκκινη, πράσινη ή γκρι κουκκίδα. Η κόκκινη κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι απασχολημένος, η πράσινη κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι διαθέσιμος και η γκρίζα κουκκίδα υποδεικνύει ότι ο σύμβουλος είναι διαθέσιμος.

Ο καθένας είναι μοναδικός. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει ένας μόνο σύμβουλος που είναι ο καλύτερος για όλους. Ένα άτομο μπορεί να έχει διαφορετική εμπειρία από έναν σύμβουλο και να έχει εντελώς διαφορετική εμπειρία από έναν άλλο.

Αν πάτε στο προφίλ σας, θα υπάρχει στο κάτω μέρος η επιλογή αφαίρεσης προφίλ. Αν κάνετε κλικ σε αυτήν, το προφίλ σας θα διαγραφεί. Σημείωση: Σας έχουν απομείνει πιστώσεις; Τότε αυτές διαγράφονται αυτόματα.

Σας συμβουλεύουμε να μην δημιουργείτε πολλαπλά προφίλ. Παίρνετε τις δωρεάν πιστώσεις σε ένα προφίλ. Η πολλαπλή δημιουργία για αυτό δεν έχει νόημα.

Πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 ετών για να χρησιμοποιήσετε τον ιστότοπό μας. Είστε ανήλικος; Τότε δυστυχώς δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε περαιτέρω.

Δεν σας κοστίζει τίποτα. Ο έμπορος δεν χρεώνει καμία αμοιβή. Η αγορά σας δεν επιβαρύνεται ούτε με τέλη συναλλαγής, ούτε με τέλη συμμετοχής, ούτε με τέλη μετατροπής συναλλάγματος, ούτε με τέλη συναλλαγής στο εξωτερικό, ούτε με άλλες χρεώσεις. Ο εκδότης της κάρτας σας, ωστόσο, ενδέχεται να προσθέσει τέλος συναλλαγής στο εξωτερικό, εάν η κάρτα σας εκδόθηκε σε χώρα διαφορετική από αυτή του εμπόρου, καθώς και οποιαδήποτε άλλα τέλη που περιγράφονται στους όρους και τις προϋποθέσεις της κάρτας σας.

Στοιχεία επικοινωνίας:

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: maria@mediumastro.gr
Τηλέφωνο (Δευτέρα - Πέμπτη / 09:00 - 15:00): 0031 85 130 18 65

Τα στοιχεία της εταιρείας μας


Το Mediumastro.gr είναι προϊόν της:
BD Technologies AG

Baarerstrasse 82
6300 Zug
Switzerland

Αριθμός εγγραφής:
CHE‑443.976.147

Αριθμός ΦΠΑ:
EU372033696
Μαρία

Το όνομά μου είναι Μαρία.

Αν έχετε μια ερώτηση, προφανώς θέλετε μια απάντηση το συντομότερο δυνατό! Στην καριέρα μου έχω διατελέσει προϊστάμενος σε διάφορες εταιρείες (υπηρεσιών) και έχω αποκτήσει πολλές δεξιότητες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών.

Στόχος μου είναι να διεκπεραιώσω όλες τις ερωτήσεις σας το συντομότερο δυνατό - προσπαθώ να σας βοηθήσω προσωπικά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Όχι μόνο θέτοντας μου τις ερωτήσεις σας, αλλά λέγοντάς μου τα σχόλιά σας, μας δίνετε τη δυνατότητα να βελτιώσουμε τον ιστότοπο και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτησή μας και να βοηθήσουμε όλους μακροπρόθεσμα.

Δεδομένου ότι η εξυπηρέτηση δεν τελειώνει ποτέ, μπορείτε πάντα να μου στέλνετε email ή να μου τηλεφωνείτε. Θα απαντήσω γρήγορα και, αν χρειαστεί, θα σας καλέσω το συντομότερο δυνατό.

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της υπηρεσίας εξυπηρέτησης πελατών. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε!